PERSPECTA

News from every angle

newsbeast

Τέλος τα κινητά στα σχολεία της Τσεχίας: Η απόφαση – σταθμός της κυβέρνησης για το 2027

H κυβέρνηση της Τσεχίας κατέθεσε ένα νομοσχέδιο που προβλέπει την απαγόρευση της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2027, δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Αντρέι Μπάμπις, με τη χώρα να εντάσσεται με τη σειρά της σε μια ολοένα και μεγαλύτερη τάση που καταγράφεται διεθνώς για τον περιορισμό του χρόνου μπροστά στην οθόνη του κινητού για τα παιδιά μέσα στην τάξη. Η απαγόρευση θα αφορά τη χρήση των κινητών κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όπως και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτ...