avgi
Η κυβέρνηση της ΝΔ θέλει μια Τοπική Αυτοδιοίκηση αποδυναμωμένη και μια κοινωνία φιμωμένη

Το νομοσχέδιο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν αποτελεί μεταρρύθμιση αλλά ακόμη μια "συμβολή" του επιτελικού κράτους Μητσοτάκη

Το νομοσχέδιο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν αποτελεί μεταρρύθμιση αλλά ακόμη μια "συμβολή" του επιτελικού κράτους Μητσοτάκη