newsbeast
Γαλιμπάφ: Η Τεχεράνη θα συνεχίσει να έχει τον έλεγχο στα Στενά του Ορμούζ

Ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν, Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ, δήλωσε χθες, Δευτέρα, ότι το Στενό του Ορμούζ δεν πρόκειται να επιστρέψει στο καθεστώς που ίσχυε πριν από την κρίση, υποστηρίζοντας πως η Τεχεράνη θα συνεχίσει να «διαχειρίζεται» τη συγκεκριμένη στρατηγικής σημασίας θαλάσσια δίοδο, σύμφωνα με κρατικό μέσο ενημέρωσης. «Όλος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση του στενού του Ορμούζ δεν θα είναι ποτέ αυτή που ήταν πριν από τον πόλεμο», είπε ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλ...