iefimerida
Την έκοψε… μαχαίρι η Γιώτα Νέγκα: «Άθροισα τη ζάχαρη του μήνα, την είδα σε κουτί και είπα "δεν είναι δυνατόν"»
By NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στο πρόβλημα που είχε καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες ζάχαρης αναφέρθηκε η Γιώτα Νέγκα, εξηγώντας πως έδωσε πολύ μεγάλο αγώνα προκειμένου να την κόψει. Όπως ανέφερε η τραγουδίστρια τα τελευταία χρόνια στην προσπάθειά της να ελέγξει το βάρος της, κάθισε και υπολόγισε πόση ζάχαρη κατανάλωνε σε μηνιαία βάση, κάτι που την οδήγησε να λάβει δραστικά μέτρα περιορισμού της. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στις διατροφικές της συνήθειες πάντα προτιμούσε τα όσπρια και τα λαχανικά, τη βοήθησε να...