← Back to headlines

German Government Pays Billions for US Tech Licenses
The German government is reportedly spending 8.3 billion Euros on licenses from various US tech companies.
Sources
Showing 0 of 2 sources
No articles available in your preferred languages.
2 articles available in other languages below.
der-standardGerman65d ago
Deutsche Regierung nutzt für Milliarden Lizenzen von US-Techkonzernen
Allein in Deutschland machen Verträge mit US-Konzernen 8,35 Milliarden Euro aus. Die Hälfte geht an Oracle
Read full article →die-presseGerman65d ago
Berlin zahlt 8,3 Milliarden Euro für Lizenzen von US-Techkonzernen
Die deutsche Regierung unterhält derzeit mehr als 230 Einzel- und Rahmenverträgen mit US-Unternehmen sowie IT-Rahmenvereinbarungen. Am meisten Geld erhält Oracle.
Read full article →Coverage Timeline
First report: die-presse · 22 Apr, 08:26|Full coverage: 2 · 1h|Window: 1h
Left-leaningCenterRight-leaning


