← Back to headlines
Hondius Crew Completes Hantavirus Quarantine
The entire crew of the Hondius cruise ship has completed their quarantine period after a hantavirus outbreak was reported on board. All crew members have now been released from isolation.
Sources
Showing 0 of 3 sources
No articles available in your preferred languages.
3 articles available in other languages below.
aftonbladetSwedish6d ago
Hela Hondius besättning har avslutat sin karantän
Alla besättningsmedlemmar från kryssningsfartyget Hondius har nu avslutat sin karantän i…
Read full article →politikenDanish6d ago
Besætningsmedlemmer fra skib med hantavirus har udstået karantæne
Besætningsmedlemmer fra skibet MV ’Hondius’ er færdige med deres karantæne i Holland og er taget hjem.
Read full article →berlingskeDanish6d ago
Besætningsmedlemmer fra Hantavirusskib færdige i karantæne
Besætningsmedlemmer fra skibet MV "Hondius" er færdige med deres karantæne i Holland og er taget hjem.
Read full article →Coverage Timeline
First report: berlingske · 21 Jun, 07:19|Full coverage: 3 · 25m|Window: 25m
Left-leaningCenterRight-leaning

