PERSPECTA

News from every angle

Back to headlines

Iran sees memorandum of understanding as a defeat for the US

Enquanto que o memorando é o resultado de "resistência da corajosa nação iraniana", o mesmo é uma "declaração de derrota" para os EUA, considerou Ghalibaf. Negociações devem retomar na próxima semana.

PostShare

Sources

Showing 0 of 1 sources

No articles available in your preferred languages.

1 article available in other languages below.