← Back to headlines

Iran sees memorandum of understanding as a defeat for the US
Enquanto que o memorando é o resultado de "resistência da corajosa nação iraniana", o mesmo é uma "declaração de derrota" para os EUA, considerou Ghalibaf. Negociações devem retomar na próxima semana.
Sources
Showing 0 of 1 sources
No articles available in your preferred languages.
1 article available in other languages below.


